Square
tiskové zprávy

Retail Masters Day - Jaro 2012
GECO TABAK Mistrem českého retailu 25. dubna 2012, Albatross Golf Resort, týmový turnaj Pod názvem Retail Masters Day uspořádala koncem dubna skupina Atoz Retail již še... čtěte více »

Golfový turnaj Retail Masters Day 2011
Golf Park Plzeň patřil golfistům z retailu RETAIL MASTERS DAY 2011 Podzim 2011 – Turnaj jednotlivců 9. září 2011, Golf Park Plzeň Pod názvem Retail M... čtěte více »


Golfový turnaj Retail Masters Day 2011


Golf Park Plzeň patřil golfistům z retailu
RETAIL MASTERS DAY 2011

Podzim 2011 – Turnaj jednotlivců
9. září 2011, Golf Park Plzeň


Pod názvem Retail Masters Day uspořádala na začátku září společnost Atoz už 5. specializovaný golfový turnaj určený hráčům z oblasti obchodu. Na rozdíl od jarního turnaje, kdy soutěžily týmy, došlo v tomto klání k promíchání hráčů, kteří mohli poměřit své síly jako jednotlivci.

RETAIL MASTERS DAY se uskutečnil v pátek 9. září 2011 na hřišti Golf Park Plzeň v Dýšině u Plzně a přivítal na 150 účastníků, kterým není cizí pohyb ani aktivní odpočinek. Organizátor, ATOZ RETAIL, připravil golfový turnaj jednotlivců s hracím systémem Stableford na vyrovnání handicapu. Soutěžilo se ve třech MIX kategoriích (HCP 0–21; 21,1–36; 37–54) a vložených soutěžích: Longest drive, Nearest to the Pin a Absolutní vítěz.

Cílem RETAIL MASTERS DAY, který se koná dvakrát ročně, je vytvoření příjemné neformální atmosféry pro navazování a prohloubení obchodních kontaktů mezi významnými zástupci mezinárodních řetězců, tradičního trhu, obchodních center, maloobchodních značek a jejich klíčovými dodavateli na českém trhu. Na akci se setkal top management společností z celé šíře retailu. V turnaji se utkali hráči ze společností dm drogerie markt, HDS Retail, Jednota, s. d. České Budějovice, Jednota, s. d. v Rakovníku, Makro Cash & Carry ČR, Obi Česká republika, ProVektor, SPAR ČOS, SVOP či Tesco Stores ČR.

Součástí golfového turnaje byl i doprovodný program pro nehráče, kterého se zúčastnilo zhruba 80 osob. V jeho rámci si mohli osvojit základy golfu v golfové akademii, navštívit pivovar Plzeňský Prazdroj, odpočinout si při relaxačních masážích nebo si vyzkoušet zábavné hry na Xboxu Kinect. Společnost POS Media Czech Republic, jeden z partnerů akce, pak připravila soutěž pro přítomné golfové nadšence, a sice volbu POSitivního šviháka a švihandy. Vítězi se stali Jiřina Říhová z výzkumné agentury STEM/MARK a Přemysl Václav ze společnosti Farm Frites.

„Pátý ročník golfového turnaje Retail Masters Day opět zaznamenal velký úspěch. Účastníci měli možnost strávit příjemný den s kolegy z oboru a neformální atmosféra přispěla také k navázání nových pracovních kontaktů,“ uvedl Jeffrey Osterroth, generální ředitel společnosti ATOZ GROUP.

I tento ročník se těšil značné podpoře sponzorů. Generálními partnery byly Kraft Foods CR,

Plzeňský Prazdroj a Vodafone Czech Republic. Speciálními partnery se staly společnosti CCV Informační systémy, Cushman & Wakefield, Fiat ČR, POS Media Czech Republic, Mediaservis, Mecom Group, ppm europe, Stem/Mark (sponzor soutěžě Nearest to the Pin). Partnerem občerstvení byla společnost Coca-Cola HBC Česká republika. Partnery jamek se staly firmy Bizerba Váhy a Systémy, Bohemia Sekt, Cargologix, Emco, Global Payments, Honeywell/Novum, Macromex Czech, PointPark Properties, Provimi Pet Food CZ, RPM Service CZ, S.B.C. ČR, Storck Česká republika a Vipobal. Dárky vítězům pak věnovaly také Fotoinstitut.cz a studio Derde Leven.


Výsledky golfového turnaje Retail Masters Day září 2011:

kategorie HCP 0–21:

1. místo:          Miroslav Sajdl, fleet key account manager, Fiat ČR

2. místo:          Alan Pfauser, majitel společnosti, Jofel

3. místo:          František Bezděk, jednatel, CCV Informační systémy

kategorie HCP 21,1–36:

1. místo:          Radim Šumbera, commercial insight manager, Coca-Cola HBC ČR

2. místo:          Marek Holešovský, sales manager, Honeywell

3. místo:          Tiarnán Ó hAimhirgín, sales and distribution director, Plzeňský Prazdroj

kategorie HCP 37–54:

1. místo:          Karel Spěšný, jednatel, Bizerba Váhy a Systémy.

2. místo:          Petr Valchář, key account manager, Kraft Foods CR

3. místo:          Lucie Filipová, key account executive assitant, Kraft Foods CR

 

Výsledky vložených soutěží:

Longest Drive (kategorie ženy):     

                        Vladimíra Mejtská, ředitelka, Geco Tabak

Longest Drive (kategorie muži):    

                        Jaroslav Aujezdský, jednatel, Mediaservis

Nearest to the Pin (společná):

                        Josef Málek, category buying manager, Tesco Stores ČR

Absolutní vítěz - muž:         

                        Alexander Soukup, jednatel, Mobil Pohotovost GSM

Absolutní vítěz - žena:         

                        Vladimíra Mejtská, ředitelka, Geco Tabak

 

Výsledky puttovací soutěže:

1. místo:          Vladimír Pačesný, jednatel, Danluka

2. místo:          Róbert Rácz, senior key account manager, Mecom Group

3. místo:          Eva Lysičanová, account manager, S.B.C. ČR

 
O ATOZ Retail

ATOZ Retail je součástí skupiny ATOZ Group, která se specializuje na komunikaci a podporu prodeje v rámci trhu České republiky. Kromě golfového turnaje Retail Masters Day, který od roku 2009 pořádá dvakrát ročně – na jaře jako souboj týmů, na podzim jako turnaj pro jednotlivce, včetně doprovodného programu pro nehráče, organizuje také další obchodně-společenskou akci s názvem Retail Business Mixer či kongres Samoška, jehož cílem je podpora tradičního trhu. Už 11 let napomáhá výrobcům a distributorům rychloobrátkového zboží zvýšit prodeje jejich novinek a inovovaných výrobků další projekt z portfolia společnosti Atoz Retail – marketingový program Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka.

Společnost ATOZ Publishing již 19 let vydává renomovaný časopis zaměřený na trh rychloobrátkového zboží s názvem Zboží&Prodej. Od roku 2010 rozšířila své portfolio odborných časopisů o titul Čerstvé&Snadné, první časopis na českém trhu určený vietnamským obchodníkům. Publikace Retailová kniha seznamů pak mapují dodavatele na trhu rychloobrátkového zboží a vybavení a služeb pro obchod.

Kromě maloobchodu se ATOZ Group zaměřuje také na oblasti logistiky a HoReCa s podobným portfoliem publikací a odborných akcí. Více informací naleznete na www.atoz.cz.

 

Pro další informace, prosím, kontaktujte:
Kateřina Půčková
Project manager
Mobil: +420 739 628 425
E-mail: katerina.puckova@atoz.cz