Square
tiskové zprávy

Retail Masters Day - Jaro 2012
GECO TABAK Mistrem českého retailu 25. dubna 2012, Albatross Golf Resort, týmový turnaj Pod názvem Retail Masters Day uspořádala koncem dubna skupina Atoz Retail již še... čtěte více »

Golfový turnaj Retail Masters Day 2011
Golf Park Plzeň patřil golfistům z retailu RETAIL MASTERS DAY 2011 Podzim 2011 – Turnaj jednotlivců 9. září 2011, Golf Park Plzeň Pod názvem Retail M... čtěte více »


Retail Masters Day - Jaro 2012


GECO TABAK Mistrem českého retailu

25. dubna 2012, Albatross Golf Resort, týmový turnaj

Pod názvem Retail Masters Day uspořádala koncem dubna skupina Atoz Retail již šestý specializovaný golfový turnaj určený hráčům z oblasti retailu. Akce se koná dvakrát ročně a v jarním klání se opět utkaly týmy maloobchodních řetězců, aliancí, družstev a nákupních center. Vítězem se stal tým společnosti Geco Tabak. Na druhém i třetím místě skončili hráči společnosti Tesco Stores ČR.

Cílem akce RETAIL MASTERS DAY bylo vytvoření příjemné neformální atmosféry pro navázání a prohloubení obchodních kontaktů mezi významnými zástupci mezinárodních řetězců, tradičního trhu, obchodních center a jejich klíčovými dodavateli. Na akci se setkal top management společností z celé šíře retailu, aby v sestavených firemních týmech poměřil své síly.

RETAIL MASTERS DAY proběhl ve středu 25. dubna 2012 na hřišti Albatross Golf Resort ve Vysokém Újezdě u Berouna a přivítal na 100 účastníků, z toho 84 hráčů, kterým není cizí pohyb ani aktivní odpočinek. Organizátor, ATOZ RETAIL, připravil golfový turnaj týmů s hracím systémem Stableford s vyrovnáním handicapu. Soutěžilo se ve třech MIX kategoriích (HCP 0–21; 21,1–36; 37–54) a vložených soutěžích: Longest drive, Nearest to the Pin a Absolutní vítěz.


Aktivní program podpořilo výborné občerstvení a v dubnovém počasí si zahrály například týmy společností a uskupení Coop, Čepos, dm drogerie, Enapo, Fast ČR, Geco Tabak, HDS Retail, JPServis, Makro Cash & Carry ČR, Pogrr, Pompo, ProVektor, SPAR ČOS, Sportisimo, Tesco Stores ČR.

„Retail Masters Day se během tří let, kdy tuto akci pořádáme, stal vyhledávaným a oblíbeným místem setkávání důležitých hráčů v retailu. Uvolněná atmosféra přispívá k posílení obchodních kontaktů i navazování nových,“ uvedl Jeffrey Osterroth, generální ředitel společnosti ATOZ GROUP.

I tento ročník se těšil značné podpoře sponzorů. Generálními partnery byly Plzeňský Prazdroj a Makro Cash & Carry ČR. Speciálními partnery se staly společnosti PointPark Properties, POPAI CE a ppm factum. Partnery občerstvení byly značky Rioba a HoReCa Select společnosti Makro Cash & Carry ČR a Coca-Cola HBC ČR. Partnerem vyhlášení výsledků se stala společnost Vodafone Czech Republic.

Jednotlivé jamky sponzorovaly společnosti 4P&P, Bizerba Váhy a Systémy, CCV Informační systémy, Emco, Fackelmann ČR, Fiat Group, Honeywell, La Lorraine, Mecom group, Metropole Zličín, Novum, Monit, POS Media, Prospect Company, RPM, Tekoo a Vodafone Czech Republic.


Výsledky golfového turnaje Retail Masters Day 2012:

Vítězné týmy:

1. místo „Mistr českého retailu“: tým společnosti Geco Tabak s názvem Geco Tabak 2 ve složení:

2. místo: tým společnosti Tesco Stores ČR s názvem Tesco Marketing ve složení:

3. místo: tým společnosti Tesco Stores ČR s názvem Tesco Commercial ve složení:

MIX kategorie:
1. místo kategorie HCP 0–21: Jozef Šimo, Supply Chain Manager, Makro Cash & Carry ČR
1. místo kategorie HCP 21,1–36: Vladimír Šůla, majitel, Pompo
1. místo kategorie HCP 37–54: Zdeněk Soukup, ředitel pobočky Klíčany, Geco Tabak

Výsledky vložených soutěží:
Longest drive (kategorie ženy): Vladimíra Mejtská, provozní ředitelka, Geco Tabak
Longest drive (kategorie muži): Martin Obyt, regionální manažer, Geco Tabak
Nearest to the Pin: František Kloud, Regionální ředitel, SPAR Česká obchodní společnost
Absolutní vítěz - žena: Vladimíra Mejtská, provozní ředitelka, Geco Tabak
Absolutní vítěz - muž: Alexandr Soukup, jednatel, Mobil Pohotovost GSM

 

O organizátorovi akce, skupině ATOZ RETAIL

ATOZ Retail je součástí skupiny ATOZ Group, která se specializuje na komunikaci a podporu prodeje v rámci trhu České republiky. Kromě golfového turnaje Retail Masters Day, který od roku 2009 pořádá dvakrát ročně – na jaře jako souboj týmů, na podzim jako turnaj pro jednotlivce, včetně doprovodného programu pro nehráče, organizuje také další obchodně-společenskou akci s názvem Retail Business Mixer či kongres Samoška, jehož cílem je podpora tradičního trhu. Už 12 let napomáhá výrobcům a distributorům rychloobrátkového zboží zvýšit prodeje jejich novinek a inovovaných výrobků další projekt z portfolia ATOZ Retail – marketingový program Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, který letos premiérově probíhá také v ČR.

V rámci své publikační činnosti vydává ATOZ Retail již 19 let renomovaný časopis zaměřený na trh rychloobrátkového zboží s názvem Zboží&Prodej. Od roku 2010 rozšířila skupina své portfolio odborných časopisů o titul Čerstvé&Snadné, první časopis na českém trhu určený vietnamským obchodníkům a v roce 2011 přibyl časopis o trhu s rychloobrátkovým zbožím na Slovensku, Tovar&Predaj.
Kromě maloobchodu se ATOZ Group zaměřuje také na oblasti logistiky a HoReCa s podobným portfoliem publikací a odborných akcí. Více informací naleznete na www.atoz.cz.

 

Kontakt pro další informace:
Diana Vavříková
Project manager Mobil: +420 739 467 783
E-mail: diana.vavrikova@atoz.cz